ΨΗΦΙΣΤΕ ΣΤΟ ΓΚΑΛΟΠ, ΜΟΙΡΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΚΟΛΥΒΑ

 

Φοβερό. Το διαβάζεις και δεν το πιστεύεις. Το πόσο χαμηλά τον έχουν τον κοσμάκη. Το πόσο χαμηλά βρίσκεται ο κοσμάκης. Τον καλούν να πει τη γνώμη του για ανύπαρκτα θέματα. Για αχρείαστα, για περιττά θέματα. Μια παρουσιάστρια π.χ. έφυγε από το τάδε κανάλι.
Εσείς τι λέτε; Γιατί να πω! Γιατί να μ' ενδιαφέρει. Έφυγε γιατί γούσταρε να φύγει. Γιατί την διώξανε.
Καλώς ή κακώς η ομάδα δεν κράτησε τον παίκτη. Κάνουμε γκάλοπ. Ποια είναι η άποψη σας. Απευθύνονται στον αιώνιο μαλάκα που έχει... άποψη. Κι όχι μόνο, και την εκφράζει δημόσια. Επειδή ο μαλάκας δεν είναι ανύπαρκτος, επειδή γίνεται υπαρκτός. Τον κάνει υπαρκτό ένα ανύπαρκτο σάιτ με ένα ανύπαρκτο ερώτημα.

Ποιος έχει δίκαιο; Ερώτημα μαγνήτης για τον αιώνιο μαλάκα, τον αργόσχολο, αυτόν που δεν σέβεται τον εαυτό του, το χρόνο του, τη σκέψη του. Δώσε ερώτημα και θα τσιμπήσει ο μαλάκας. Το διαδίχτυο είναι Η Αποκάλυψη Τώρα, η τεράστια επιβεβαίωση των διαφημιστών που πριν το ιντερνέτ έβγαζαν στον αέρα σποτ ηλίθια. Οι άνθρωποι ήταν επαγγελματίες, ξέρανε τη ψυχολογία της μάζας. Πριν τη ψηφιακή εποχή μας είχαν μετρήσει τα ποσοστά του κόσμου που τον έχει βαρέσει η μαλακία.

Η πέστροφα δείχνει την καθαρότητα στο νερό, ο κόκκινος αχινός στη θάλασσα και ο αητός στον αέρα. Επιτόπου θα ψοφήσει η πέστροφα αν το νερό δεν είναι πεντακάθαρο, όπως σε ατμόσφαιρα με ρύπανση δεν πλησιάζει ο αητός.

Λοιπόν. Ο μαλάκας παραμένει στα ποσοστά του όσο υπάρχουν μέσα που τον καλούν να... εκφραστεί. Να δηλώσει στα κιτάπια της Ιστορίας και τη δική του παρουσία στην κοινωνία.

Διαβάστε ακόμα:

MEDIA ARE NOT UGLY SAYS AMANDA