ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΠΑΔΟΥΣ;

 
Έχει μαζέψει γυναικόσμο ο Μαρινάκης στο κανάλι του. Ό,τι ελέυθερο πετούμενο στην πιάτσα το έκλεισε για το μέγκα. Το ζήτημα είναι να πάρει την πρωτιά στη τηλεθέαση κι αυτό δεν είναι απαραίτητο να προκύψει με δημοσιοογραφικές ή άλλης ποιότητας επιτυχίες. Ας είναι με την Ελένη Μενεγάκη και την Ελεονώρα Μελέτη (φώτο) ή την Μαρία Μπακοδήμου και την Σίσυ Χρηστίδου.
Στο μέγκα ακόμα θα εμφανιστούν την προσεχή σαιζόν η Αγγελική Νικολούλη, η Κατερίνα Καραβάτου. Μεταγραφές και στα κανάλια. Μόνον; Σ' όλες τις επιχειρήσεις γίνονται μετακινήσεις επαγγελματιών. Κανένα κανάλι, καμιά εταιρεία, καμιά βιομηχανία, καμιά τράπεζα, κανένα brand δεν έχει οπαδούς. Κολλημένους πελάτες. Αμετακίνητους πιστούς. Γιατί;
Ποιο, αλήθεια, είναι εκείνο το ιδιαίτερο στοιχείο που λειτουργεί συναισθηματικά και σκλαβώνει μια ζωή τον άνθρωπο στην αγιότητα της ποδοσφαιροκής ομάδας. Αγιότητα, βεβαίως. Στη θρησκευτικότητα, βεβαίως. Ο οπαδός δεν προσκολλάται σε μια κωλομάδα διότι την κρίνει και την συγκρίνει. Την αξιολογεί και την θαυμάζει. Δεν υπάρχουν αυτά. 
Όταν ο οπαδός δεν απορρίπτει ποτέ την ομάδα την οποία διάλεξε(;) ή εκείνη τον... επέλεξε για υποστηρικτή της, τότε έχουμε να κάνουμε με κλασική περίπτωση μεταφυσικού φαινομένου- όχι φυσικού. 
Διαβαστε ακομα:

ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΘΗΚΕ Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 30 ΧΡΟΝΙΑ