GAY ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΚΑΙ... GAY ΚΟΛΛΗΤΗΛΙΚΙΑ ΣΤΑ ΚΡΥΦΑ

 
Για ποιο λόγο ένα περιοδικό, ένα οποιοδήποτε μέσο βγάζει στον αέρα ότι ο τάδε ηθοποιός είναι gay; Δεν υπάρχει απάντηση άλλη, παρά να πουλήσει. Το ΜΜΕ να πουλήσει με την εν λόγω αποκάλυψη. Δεν δημοσιεύει πληροφορίες, φήμες, δήθεν ρεπορτάζ για να πληρώσει μετά τα μαλλιά της κεφαλής του. Ούτε το παίζει προστάτης των χρηστών ηθών. 
Επόμενο είναι να τραβήξει μια αγωγή ο θιγόμενος και να ζητάει με το δίκιο του οικονομική αποζημίωση για το θόρυβο σε βάρος του. Οικογενειάρχης είναι ο άνθρωπος, σύζυγος και πατέρας, και τον παρουσιάζουν σεξουαλικά άτακτο και, μάλιστα, σε ομοφυλοφιλικές δραστηριότητες. 
Η περίπτωση Τζων Τραβόλτα και του Τομ Κρουζ είναι χαρακτηριστική.  Δύο παικταράδες του Χόλυγουντ, σταρ πρώτης βιτρίνας, κοντά τέσσερις δεκαετίες σταθερά βαρειά ονόματα σε ταινίες και παγκόσμιο πρωταθλητισμό. Δύο άνδρες παντρεμένοι, «ύποπτοι» ομοφυλόφιλοι, μάλλον το κάνουν και ομοφυλοφιλικά, σύμφωνα με τις βρώμες που ποτέ δεν σταμάτησαν. Ακόμα και επώνυμες καταγγελίες πρώην συντρόφων τους έχουν γίνει.
Γι' αυτούς τους δυο οι υποψίες πάντα παίζανε. Αυτό είναι το ένα. Οι διαδόσεις. Που σ' αυτές τις περιπτώσεις οι «ένοχοι» που κυκλοφορούν τη «βρώμα» είναι κανονικοί ομοφυλόφιλοι. Όχι μπαϋσέξουαλ όπως «κατηγορούνται» οι Τομ Κρουζ, Τζων Τραβόλτα, δυο ηθοποιοί που χρησιμοποιούνται σε κατ' εξοχήν ρόλους δυναμικούς, ανδρικούς.

Το άλλο είναι εκείνο που γράφτηκε πρωτοσέλιδα. Με τις φωτογραφίες των δύο δημοφιλών ηθοποιών και τίτλο «30 χρόνια gay secret». Ότι οι Tom και John έχουν ερωτική σχέση που διαρκεί τρεις δεκαετίες. Από τότε που ο Κρουζ πρωταγωνίστησε στην ταινία «Οι πονηρές μπίζνες ενός πρωτάρη». Τον είδε τότε ο πρώην χορευτής Τραβόλτα και τον καψουρεύθηκε.

Ένα τέτοιο ρεπορτάζ δεν το ξεφωνίζει κανένα έντυπο στον κόσμο, χωρίς να το 'χει σίγουρο ότι από τους θιγόμενους Τραβόλτα, Κρουζ θα διωχθεί ποινικά, με απροσδιόριστο οικονομικό κόστος. Μήπως, όμως, το περιοδικό κρατάει στα συρτάρια του αποδείξεις (;) για την, όπως ισχυρίζεται, μυστική σεξουαλική σχέση των δύο σταρ;
Να, πώς παίζεται το έργο, συνήθως. Το περιοδικό έχει στην κατοχή του τα ντοκουμέντα, τα ικανά να αποδείξουν σε δικαστήριο το ρεπορτάζ που δημοσιεύει, αλλά δεν τα δημοσιεύει, τα έχει στο συρτάρι, στην καβάτζα. Θα τα κάνει χρήση στην περίπτωση οι δυο ηθοποιοί ''τολμήσουν'' να καταφύγουν στη δικαιοσύνη.
Ασφαλώς είναι ''τόλμη'' να ανοίξει πόλεμο με μεγάλο περιοδικό ένας κρυφοgay, ακόμα και άνδρας που δεν είναι ομοφυλόφιλος. Ο θόρυβος που θα σηκωθεί εξυπηρετεί το μέσο και προκαλεί ζημιά στον θιγόμενο διάσημο. Και δίκαιο να έχει αυτός, και να μην είναι ομοφυλόφιλος, τα βάζει στη ζυγαριά και αποφασίζει να κάνει το κορόιδο.
Δεν το συζητάμε, ότι οι δύο χολυγουντιανοί αστέρες στο δικαστήριο θα δικαιωθούν οπωσδήποτε. Ακόμα κι αν το περιοδικό αποδείξει και δεχθεί το δικαστήριο την αλήθεια των πληροφοριών, το μέσο θα καταδικαστεί επειδή εμπορεύθηκε με τρόπο μειωτικό την προσωπική τους ζωή των δύο μηνυτών.

Από την άλλη, οι δύο ηθοποιοί δεν μπορούν να αποφύγουν την κόντρα με το περιοδικό. Θα κάνουν αγωγή και θα ζητάνε κάποια εκατομμύρια ντόλαρς, όμως δεν αποκλείεται ταυτόχρονα να στείλουν «μεσάζοντα» να τα βρουν. Έτσι, οι μεν δύο ηθοποιοί για τα μάτια του κόσμου αντέδρασαν και διαψεύδουν το gay secret τους και το περιοδικό δεν θα πληρώσει ούτε δολάριο αφού στη συνέχεια δέχεται να ''κωλομπαρέψει'' την αποκάλυψη με ένα άλλο «διευκρινιστικό» ρεπορτάζ. Θεωρίες λέμε.

 

Διαβαστε ακομα:

ΚΑΝΕΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ Η ΘΗΛΥΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΙΩΝΙΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ