Η ΚΑΜΕΡΑ ΚΡΥΒΕΙ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΤΗΣ ΕΑΥΤΟ

 

Ξεχνάμε την κινηματογραφική Σαρλίζ Θερόν, γυναίκα την ικανή να κυλιστεί στη λάσπη, αλλά και να παλαίψει στο κρεβάτι σκέτος μποξέρ, δηλαδή όπως την θέλει η οθόνη σε ρόλους δυναμικούς. Στην αληθινή της ζωή, δεν είναι όπως την φανταζόμαστε από τους ρόλους της στο σινεμά. Όχι, δεν είναι το ανυπότακτο θηλυκό, το γεμάτο αυτοπεποίθηση, με τη σιγουριά ότι θα κατακτήσει κάθε άνδρα, κάθε ηλικίας, με κάθε πορτοφόλι, ακόμα κι αν πρόκειται για τον αρχηγό κράτους ή της εκκλησίας.

Την προδίδει το βλέμμα της. Παρατηρείστε πόσο παραπονιάρικο είναι. Η Σαρλίζ Θερόν είναι γέννημα άλλης ψυχής, εντελώς διαφορετική απ’ εκείνη που χοροστατεί στο σινεμά. Αν την πλησιάσεις ως φίλος, με ανθρωπιά και κατανόηση, θα καταλάβεις ποια πραγματικά είναι και θα την λυπηθείς… Ποια; Την σούπερ σέξυ Σαρλίζ Θερόν με το καλοπλασμένο κορμί και την ακτινοβόλα ομορφιά της. Γιατί είναι πάλι παρατημένη, μόνη, με ενοχές. Είναι δυνατόν;

Όλα είναι δυνατά. Να την έχει εγκαταλείψει ο καλός της κι αυτή, υπομονετική και απελπισμένη, να μην έχει σκέψη για άλλον άνδρα. Τι να του πεις του γκόμενού της; Την κουβέντα του Νίκου Καζαντζάκη, πώς είναι αμαρτία να σε περιμένει μια πεινασμένη από έρωτα γυναίκα κι εσύ να την αγνοείς...

Γεννήθηκε στη Νότια Αφρική το 1975, σα σήμερα 7 Αυγούστου, η Charlize Theton και πιτσιρίκα βίωσε το σοκ μπροστά στα μάτια της. Η Γερμανίδα μάνα της σκότωσε τον Γάλλο μπεκρούλιακα πατέρα της. Ξεκίνησε μπαλέτο, έπαθε ζημιά στο γόνατο, το γύρισε στο μόντελιγκ και ένοιωσε πετυχημένη όταν πήρε ρόλο τριών δευτερολέπτων σε ταινία αμερικάνικη. Βραβευμένη ήδη με Όσκαρ είναι πια νούμερο ένα στο Χόλυγουντ.

Ο έρωτα της με τον Σων Πεν. Μετά από πολύ δυνατή σχέση κράτησε ενάμισυ χρόνο. Γιατί  Είναι μια ιστορία που αξίζει να την πλησιάσουμε γιατί κάτι πολύ σημαντικό ίσως έχει να μας πει. Να μας διδάξει. Να μας θυμίσει. Οι δύο διάσημοι χολυγουντιανοί ηθοποιοί, Θερόν και Πεν, γνωρίζονταν 18 χρόνια. Απόλυτα πετυχημένοι στη δουλειά τους, βρίσκονται στο απόγειο της ωριμότητάς τους, ο καθένας έχει ένα έντονο ερωτικό προσωπικό παρελθόν, και κάποια στιγμή ήρθαν πολύ κοντά. Έγιναν ζευγάρι. Και η γενική εντύπωση ήταν ότι δόθηκαν ολοκληρωτικά, με λευκή επιταγή που λέμε, ο ένας στον άλλον.

Ένα ζηλευτό ζευγάρι! Ένας μεγάλος έρωτας. Και ποιος δεν θα ήθελε να τον ζήσει. Τι, αλήθεια, πιο μονάκριβο να γεννήσει κάποιος αισθήματα συνταρακτικά στον άλλον, κι εκείνος να γεμίζει από τα αισθήματα του αλλουνού. Θείο δώρο ύπαρξης.

Να, όμως, που ο Σων Πεν και η Σαρλίζ Θερόν, σε κάποια φάση αυτοκόλλητοι πλέον, σχεδόν αρραβωνιασμένοι, έτοιμοι για γάμο, έβαλαν τέλος. Τι σημαίνει αυτό; Δεν χρειάζεται να γνωρίζει κάποιος λεπτομέρειες από πρώτο χέρι για να δώσει την εξήγηση του χωρισμού. Δεν ήταν όπως φαινόταν ο μεγάλος έρωτας. Ο σπάνιος έρωτας. Αν ήταν τέτοιος θα κρατούσε για πάντα.

 

Ήθελαν και οι δυο τους το μεγάλο έρωτα. Είναι βέβαιο αυτό. Ήταν σίγουροι ότι βρήκαν τον μεγάλο έρωτα. Μέχρι που ήρθε η διάψευση. Θαρρούσαν πως ήταν έτοιμοι για τον μεγάλο έρωτα, όμως όχι και για το μεγάλο πόνο.
Με την ευκαιρία. Η εκρηκτική Σαρλίζ Θερόν, στην πραγματικότητα μια ευαίσθητη ψυχή, πληγωμένη από τους άνδρες, άλλο αν δίνει εντύπωση δυναμικής και ανεξάρτητης γυναίκας, έπαθε την πλάκα της ζωής της όταν ο εραστής της ο Σων Πεν ήταν συμπρωταγωνιστής της και ο σκηνοθέτης της ταινίας The Last Face. Στο κρεβάτι ήταν άλλο πράμα οι δυο τους και την άλλη στιγμή ο Πεν της συμπεριφέροταν σα σκουπίδι. Μπροστά στην κάμερα ο Σων Πεν έβγαζε τη ψυχή ανάποδα της Σαρλίζ Θερόν. «Ξανά!». Μα… Δεν υπάρχει Μα… «Πάμε πάλι από την αρχή!...» διατάζει ο σκηνοθέτης την ηθοποιό κι αυτή η μαλάκω ψαχνότανε μήπως είχε να κάνει με γκόμενο με διχασμένη προσωπικότητα

Διαβαστε ακομα:

ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΘΟΣ ΚΑΙ ΠΩΠΟ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ...