ΣΕ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΕΠΑΘΕ ΤΟ ΣΟΚ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ

 

Φίλος στήνει σκετς για επιθεώρηση που θα ανεβεί το καλοκαίρι σε αθηναϊκό θέατρο. Φοβερά πράγματα. Έλληνας πολίτης βρίσκεται σε κώμα και ''ξυπνάει'' μετά από δέκα χρόνια, το 2018. Πως αντιδρά τις πρώτες στιγμές της αποκατάστασης και τι λέει στη συνέχεια μ' αυτά τα απίθανα που έχουν συμβεί στην Ελλάδα των μνημονίων, όπως τα ακούει από τους δικούς του, συγγενείς και φίλους.

Κώμα, στα αγγλικά coma. Το άτομο αναπνέει, το αίμα κυκλοφορεί, όμως είναι ''νεκρό'', δεν έχει συνείδηση ύπαρξης, ούτε βέβαια επαφή με το περιβάλλον. Και συμβαίνουν περίεργα όταν με το καλό βγει από το κώμα, αν βγει, μετά από λίγες μέρες, μετά από χρόνια. Ένας 23χρονος Αμερικάνος επανήλθε μετά 19 χρόνια, στα 42 του.

Με το που ξαναζωντανεύει άλλος αρχίζει να βρίζει χυδαία το πιο αγαπημένο του πρόσωπο. Άλλος να μιλάει άπταιστα ξένη γλώσσα που δεν ήξερε. Άλλος να ακούει την περιγραφή γκολ του Ρονάλντο. Μία γυναίκα άρχισε να έχει οργασμούς, τον ένα καπάκι μετά τον άλλον. Λέμε γεγονότα καταγεγραμμένα στα ιατρικά χρονικά.

Το στόρυ στο επιθεωρησιακό νούμερο που ετοιμάζει ο φίλος μου, τι μου θύμισε; Μία αληθινή ιστορία πριν λίγα χρόνια στην Πάτρα. Μπαίνει στο μπουρδέλο ο νέος. Ρυθμίζει το οικονομικό με την υπεύθυνο του καταστήματος, και τον περνάνε σ’ένα από τα ιδιαίτερα δωμάτια. Μπροστά του εμφανίζεται η αδελφή του. Το σοκ.

Κοκκάλωσαν και οι δύο. Επόμενο. Αδελφός και αδελφή. Με ποιο δικαίωμα, όμως, ο νέος άρχισε να πλακώνει στο ξύλο την αδελφούλα του; Για σιγά. Πολλαπλό το παράπτωμά του.

Ένα, άνδρας να δέρνει γυναίκα. Δύο, να κάνει φασαρία σε ξένο σπίτι. Τρία, να προκαλεί πρόβλημα σε μία εργαζόμενη, μάλιστα στο χώρο δουλειάς της. Τέσσερα, να δηλώνει με την βίαιη αντίδρασή του τη διαφωνία επειδή η αδελφή του βρίσκεται σε πορνείο το οποίο έχει επισκεφθεί αυτός. Πέντε, θεώρησε ότι η αδελφή του είναι πόρνη.

Για μια στιγμή. Η κοπέλλα είναι εργαζόμενη. Μία εργάτρια του σεξ. Δεν πήγε στο μπουρδέλο διότι είναι σεξομανής, ούτε γιατί στη ψυχή είναι πουτάνα. Δεν είχε να φάει, δεν έβρισκε δουλειά. Και στο φινάλε, γιατί να είναι υποχρεωμένη να εξηγήσει στον αδελφό της τι κάνει, αν βρήκε ένα γέρο και του τα παίρνει, αν κάνει πιάτσα σε μπαρ κι όχι σε «σπίτι».

Μήπως, λέω μήπως, άλλωστε φιλολογική κουβέντα κάνουμε, το κορίτσι συχαινόταν περισσότερο τον εαυτό της που υποχρεώθηκε να δουλεύει σε οίκο ανοχής, απ’ όσο προκάλεσε την αηδία στον αδελφό της; Κι ένα τελευταίο.

Μία άλλη, ίσως να ξηγιότανε στο αλλοιώς στον αδελφό της. Να του έριχνε και με τα δυο τις μούντζες της μόλις τον αντίκρυζε. ''Καλά, ρε, σε ήξερα για άχρηστο άντρα, χαρά στα νειάτα σου, ρε, που για να βρεις γυναίκα γυρνάς στα μπουρδέλα. Φτου σου, ρε!''.

Μήπως το φινάλε στο σκετς είναι περίπου το ίδιο. Αυτός που βγαίνει από το κώμα να αρχίσει να ρίχνει μπινελίκια στους γύρω του; ''Βρε, καπετάν μαλάκες, γιατί παραπονιέστε με τους πολιτικούς, δεξιούς και αριστερούς, όταν πίσω από το παραβάν χωρίς να ντρέπεστε εσείς τους ψηφίσατε...''.


Διαβάστε ακόμα:

ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΕ ΑΥΛΗ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΓΕΛΩΤΟΠΟΙΟ ΤΗΣ