Ο ΠΙΟ ΣΤΕΝΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ ΕΙΝΑΙ... ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟΣ!

 

Δεν είχε καμιά δουλειά ο εκ των κορυφαίων υπουργών του Σύριζα Νίκος Παππάς να συναντηθεί με επιχειρηματία, ειδικά με τον καράφλα Σάμπυ Μιωνή, άλλοτε εκπρόσωπο του ισραηλινού στρατού. Και,μάλιστα, η συνάντηση να είναι εκτός Ελλάδος και να κρατηθεί μυστική. Τελικά, έγινε γνωστή από τον 51χρονο Εβραίο, απόφοιτο του αμερικάνικου κολέγιου Αθηνών και αμερικανοσπουδαγμένο, και έμαθε η Ελλάδα πως μιλάει ένας αριστερός της φυλής Σύριζα. Μάγκικα, μόρτικα, της πιάτσας, ρε, παιδί μου, να αποκαλεί ''τύπισσα'' μια δικαστίνα, ''μαγαζί'' το Μέγαρο Μαξίμου, που ''έχει πολλά λεφτά'' κ.α. τέτοια πεζοδρομιακά.

Και ψάχνονται οι μαλάκες οι δεξιοί. Γιατί δεν πρόσεχε ο Παππάς. Γιατί έπαιζε τόσο ανοιχτά; Γιατί ζητούσε στα ίσα από τον φαλάκρα να ''κάψει'' την Μαρέβα, να την ''δώσει'', δηλαδή να βγουν στοιχεία σε βάρος της συζύγου του πρωθυπουργού; Στο φινάλε είναι στενός συνεργάτης του πρωθυπουργού Τσίπρα. Ρισκάρισε, λοιπόν, ο Παππάς από απειρία;

Κατ' αρχήν ο Παππάς δεν είναι στενός συνεργάτης του Τσίπρα εδώ και χρόνια. Είναι ο απόλυτα πιο στενός συνεργάτης. Όσον αφορά το... λάθος του να κάνει συνωμοτικού τύπου βίζητες μυστικές με μεγαλοεπιχειρηματίες, όχι μόνο μ' αυτόν τον Σάμπυ, υπάρχει η εξήγηση. Μη λησμονούν οι μαλάκες κυβερνητικοί σχολιογράφοι ότι ο Παππάς είναι αριστερός. Εννοώ λανσάρεται αριστερός. Φοράει φανέλα αριστερού. Άρα, είναι καθαρός. Τι λέω; Πεντακάθαρος είναι.

Εδώ και 150 χρόνια μέσα στο νερό έχει κτιστεί η μυθολογία ότι αριστερός ίσον καθαρός, και δεξιός πονηρός. Εκατόν πενήντα χρόνια είναι αυτά. Αριστερός; Καλός. Δεξιός; Κακός. Ξεκαθαρισμένα πράγματα αυτά. Είναι ατέλειωτη η πινακοθήκη των καθαρμάτων που υπηρέτησαν αριστερά καθεστώτα. Στις κάλτσες μας. Δεν σκοτείνιασε η εικόνα του αιώνιου αριστερού, που είναι ιδεολόγος, θυσιάζεται για τον λαό, ενώ καθήκι του κερατά είναι ο δεξιός, ο αντιλαϊκός.

Να, γιατί ο Παππάς και ο κάθε δηλωμένος αριστερός δεν κωλώνει να εκτεθεί. Τον καλύπτει η ομπρέλα των 150 χρόνων.

Διαβάστε ακόμα:

ΓΚΡΕΜΙΣΤΗΚΕ Ο ΤΡΑΜΠ ΑΠΟ ΜΙΑ... ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ