ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Στην αναζητηση για κυπ Βρεθηκαν 345 σελιδες
ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ “ΜΕΓΑΛΕΣ” ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΣ
Ποτέ δεν δέχθηκα ότι ο Ολυμπιακός είναι μεγάλη ομάδα. Ούτε για ανέκδοτο. Και ότι ο Εθνικός είναι μικρή ομάδα. Με ποια κριτήρια; Ο αποδυτηριάκιας έχει αναλύσει, έχει επιχειρηματολογήσει γιατί ο Εθνικός είναι μεγαλύτερη ομάδα, τόσο από τον Ολυμπιακό, όσο κα......
ΤΟΥ ΟΥΕΜΠΛΕΥ ΠΕΝΘΟΥΣ ΗMΕΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ
Ημέρα πένθους σήμερα, για να μη ξεχνιόμαστε. Ημέρα ποδοσφαιρικού πένθους. Στις 2 Ιουνίου,σα σήμερα το 1971 ο Παναθηναϊκός έπαιξε τελικό στο κύπελλο πρωταθλητριών Ευρώπης, αυτό που μετονομάστηκε τσάμπιονς ληγκ.
ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ
Φοβερά πράγματα. Για 20 ημέρες προσεύχομαι στον Θεό καθημερινά να έχει καλά τον κύριο Γιάχο. Φοβερά πράγματα. Δεν παιζόμαστε με τίποτα. Είμαστε το πιο παραδεισένιο περιβόλι του μεγαλοδύναμου στη γη. Πουθενά δεν θα βρεις τέτοια επιθεώρηση.
ΣΥΓΝΩΜΗΝ ΓΙΑΧΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ
Θα μας ταλαιπώρησει λίγο ακόμα ο Γιάχος. Η διαιτησία του Γιάχου στον τελικό του κυπέλλου Ελλάδος. Τζάμπα, βέβαια, ε; Τζάμπα θα μας ταλαιπωρήσει διότι δεν θα μας βγει σε καλό. Δεν θα διορθωθεί τίποτα, για να κάνουμε ταμείο.
Ο ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ ΚΤΙΖΕΙ ΒΙΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΔΑΣΟΣ
Αρχίζω να κτίζω ένα σπίτι σε έκταση του δημοσίου. Σε δασική έκταση. Με καταγγείλει κάποιος και πλακώνει η αστυνομία. Τι κάνεις εδώ; Κτίζω το σπίτι μου, τη βίλα μου, δεν είμαι παράνομος, ορίστε, έχω άδεια από την πολεοδομία.
ΜΕ ΝΕΥΜΑ ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΤΟ ΚΟΡΑΚΙ ΠΑΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ
Ο Μαρινάκης μπουκάρει στο αποδυτήριο του διαιτητή, στο ημίχρονο του τελικού του κυπέλλου, με τον φουκαρά Αστέρα, που τον έστειλαν αδιάβαστο τα κοράκια. Πρώτος το έγραψε ο αποδυτηριάκιας κι αυτό δεν είναι ούτε η μισή μαγκιά.
“ΜΙΛΗΣΕ” Ο ΓΙΑΧΟΣ ΟΤΑΝ ΕΧΑΣΕ ΤΗ ΔΙΑΙΤΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ
Γιατί ο Γιάχος δεν ανέφερε στο Φύλλο Αγώνος ότι ο Μαρινάκης του έκανε “επίσκεψη” στο ημίχρονο του τελικού του κυπέλλου Ελλάδος; Το πιο εύκολο είναι να κατηγορήσεις. Να βρίσεις. Το δύσκολο είναι να σκεφθείς. Να σκέπτεσαι.
ΑΚΟΥΜΠΑΝΕ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ ΤΑ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΑ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ
Όταν πέσω σε κάτι καλό, το βουτάω για το site, βεβαίως με την άδεια της αστυνομίας. Είναι ένα κείμενο δημοσιευμένο, άρα όχι φρέσκα κουλούρια αλλά έχει την αξία του. Να δεις και ποια είναι η πολιτική σκέψη της εφημερίδας «ΦΙΛΑΘΛΟΣ» στο αιώνιο πρόβλημα της ......
Δεν είναι μαλάκες οι ποδοσφαιριστές. Πιο καλά απ’ όλους παίρνουν πρέφα τι συμβαίνει και τι όχι μέσα στο γήπεδο. Γι’ αυτό και στην Τρίπολη δεν μιλάνε για τον Τριτσώνη, αλλά για τον Γιάχο.
ΕΙΔΙΚΗ ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΣΤΟΝ ΓΙΑΧΟ
Ο Γιάχος δουλεύει στην Τράπεζα Πειραιώς. Ο Τριτσώνης, ο από πίσω, ο επιπρόσθετος στον τελικό του κυπέλλου, δουλεύει στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο. Ο Σάλλας οφείλει να τιμήσει τουλάχιστον τον Γιάχο...